BETAALOPTIES
Wij bieden in de webshop de volgende betaalmethoden aan: iDeal, Apple Pay, Bancontact, KBC/CBC Betaalknop, SOFORT banking, Klarna Achteraf Betalen, Paypal en Creditcard.
ACHTERAF BETALEN (KLARNA)
Wij bieden Achteraf Betalen aan via het factuurbedrijf Klarna voor onze klanten in Nederland en België. Volg deze link om meer te weten te komen over Klarna en de voorwaarden: www.klarna.com
AMBASSADOR
We zijn altijd op zoek naar girls die zich willen aansluiten bij onze Victory Sportswear family en ambassadeur willen worden. Kijk op onze pagina ‘Join the family‘ voor alle details. Als je wilt dat we je vinden op social media, gebruik onze hashtags #fitvictoryfam #victorysportsweargirls en tag ons @victorysportswear.nl – @victorysportsweargirls
COLLAB
Wat leuk dat je met ons zou willen samenwerken. Je kunt een e-mail met je voorstel sturen naar collab@victorysportswear.nl. Op dit moment ontvangen we veel verzoeken en daarom kunnen we niet alle e-mails beantwoorden. Maar als we met je willen samenwerken, mailen wij je terug.
WELKE VALUTA REKENEN JULLIE?
Alle producten zijn geprijsd in euro’s (€). Alle transacties worden in euro’s (€) gefactureerd en omgerekend naar jou lokale valuta op jou bankafschrift.
WAAR VERZENDEN JULLIE NAARTOE?
We verzenden orders wereldwijd. Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.
WAT IS DE LEVERTIJD EN WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Als je op werkdagen voor 14.00 uur bestelt, verpakken en verzenden wij je activewear op dezelfde werkdag. In 95% van de gevallen heb je het morgen in huis. Dit geldt alleen voor bestellingen in Nederland. Alle andere landen hebben een levertijd tussen de 2-7 dagen. Bestel je na 14.00 uur, dan verpakken en verzenden wij je order de eerst volgende werkdag. De levertijd kan langer duren als het item niet in voorraad is, tijdens weekenden, sale periodes en nationale feestdagen/vakanties.
Verzendtijd en -tarieven:
The Netherlands ordered before 2pm on working days = shipped the same day! – €4,95 | FREE shipping over €50
Belgium ordered before 2pm on working days = shipped the same day! – €4,95 | FREE shipping over €50
Luxembourg ordered before 2pm on working days = shipped the same day! – €7,95 | FREE shipping over €100
Germany ordered before 2pm on working days = shipped the same day! – €7,95 | FREE shipping over €100
France ordered before 2pm on working days = shipped the same day! – €7,95 | FREE shipping over €100
Denmark ordered before 2pm on working days = shipped the same day! – €7,95 | FREE shipping over €100
Rest of the World ordered before 2pm on working days = shipped the same day!– €24,95 | FREE shipping over €150
PRIJZEN €:
The prices in our online shop are inclusive of VAT (Valued Added Tax).
WAAR ZIJN JULLIE GEVESTIGD?
Victory Sportswear is gevestigd in Waalwijk, Nederland.
HOE KAN IK EEN KORTINGSCODE TOEVOEGEN?
Na het klikken op de afrekenknop op jou winkelwagenpagina wordt je gevraagd om je gegevens in te voeren en de bestelling te bekijken (besteloverzicht). In het besteloverzicht kan een kortingscode worden ingevoerd. Elke ambassadeur heeft een eigen kortingscode van 15% die gedeeld kan worden met haar volgers. Deze code kan één keer per bestelling gebruikt worden en niet in combinatie met andere codes. De 20% kortingscodes voor onze ambassadeurs kunnen alleen door hen gebruikt worden en niet door derden. Houd er rekening mee dat de kortingscodes niet van toepassing zijn op sale- of promotieartikelen.
WELKE MAAT ZOU IK MOETEN BESTELLEN?
Je kunt informatie over de maatvoering vinden in de beschrijvingssectie van elke productpagina en in onze maattabel. Als je meer hulp nodig hebt bij het kiezen van een maat, aarzel dan niet om ons te e-mailen op hello@victorysportswear.nl.
WANNEER WORDEN DE SOLD OUT ITEMS WEER IN VOORRAAD VERWACHT?
We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk aan te vullen. Je kan je e-mailadres invoeren door op de gewenste maat te klikken. Zo blijf je op de hoogte zodra dit product weer leverbaar is.
FAVORIETE ITEM(S) VOORAF PRE-ORDEREN
Het is mogelijk om jou favoriete item(s) vooraf te bestellen, zodat je zeker weet dat je jouw favoriete item(s) bij de volgende lancering gaat ontvangen. Op de productpagina kun je zien of je het item kunt pre-orderen en wanneer we het naar je verzenden.
Als je Pre-order en niet Pre-order items combineert in een bestelling, wordt de volledige bestelling pas verzonden bij aankomst van de pre-order item (s). We kunnen geen bestellingen splitsen en elk item afzonderlijk verzenden.
Als je een pre-order order hebt geplaatst, is het niet mogelijk deze te annuleren voordat je het artikel hebt ontvangen. Als je niet tevreden bent met jou bestelling wanneer je deze hebt ontvangen, kun je deze natuurlijk altijd terugsturen voor een terugbetaling of omruiling.
VAN WELKE SOORT STOFFEN ZIJN DE PRODUCTEN GEMAAKT?
De stoffen die wij bij de productie gebruiken zijn nylon, polyester en elastaan.
MIJN BESTELLING IS NIET AANGEKOMEN, WAT KAN IK DOEN?
We begrijpen dat het echt frustrerend kan zijn als de tracking status zegt dat het geleverd is, maar je hebt het niet ontvangen. Er zijn een paar dingen die je kunt doen:
1. Controleer bij iedereen die het pakket mogelijk namens je heeft ondertekend.
2. Controleer je brievenbus/conciërge.
Als je het pakket na 24 uur nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op en wij zullen ons best doen om je te helpen.
HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN/RUILEN?
Het spijt ons te horen dat je niet happy bent met je order. Artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
Je kunt eenvoudig retourneren door onderstaande stappen te volgen.
- Log in op je Victory Sportswear “Account”.
- Klik op “Order history”.
- Klik op “View” naast de order en vind het (de) artikel(en) dat (die) je wilt retourneren/ruilen en tik op “Apply for refund” of “Refund my entire order”.
- Selecteer het aantal items en vertel ons de reden van de retour/ruiling aanvraag.
- Stuur vervolgens je pakket terug naar ons retour adres.
- Check de status van je retour in je account onder “Refund information”.
Als je als gast hebt uitgecheckt, stuur dan een e-mail naar returns@victorysportswear.nl met je ordergegevens, het (de) artikel(en) en de reden van de refund/ruil aanvraag. Nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen, kun je het pakket terugsturen naar ons retour adres.
RETURN ADRESS
Victory Sportswear
Postbus 10000
5140DA Waalwijk
The Netherlands
Bij het retourneren van items is de verzending op eigen kosten, maar bij het omruilen van de maat dragen wij de kosten voor het terugsturen van de nieuwe maat. Houd er rekening mee dat alle geretourneerde producten aan de volgende voorwaarden moeten voldoen.Indien niet volledig aan de voorwaarden is voldaan, kunnen wij helaas geen verzoeken om ruilingen of terugbetaling in behandeling nemen, ongeacht of de artikelen naar ons zijn teruggestuurd. De bestelling wordt dan direct geretourneerd aan de afzender.
- Alle artikelen moeten in de originele verpakking zitten met een intact productlabel.
- Alle items moeten in de originele staat zijn, ongedragen, ongebruikt, ongewassen en mogen geen make-up/deo vlekken of dierenharen bevatten.
- Voeg je orderbevestiging en informatie over de wijziging/retour toe.
SALE: Producten in de sale zijn finale verkopen, dit betekent dat je deze niet kunt retourneren of hiervoor je geld terugkrijgen. Wanneer het artikel niet past, kun je het voor de juiste maat omruilen als deze nog op voorraad is.
Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een vervangend artikel (indien geruild) verzonden – of wij betalen wij het volledige bedrag terug. (Exclusief verzendkosten) Het is helaas niet mogelijk om het geretourneerde artikel te ruilen voor een ander artikel. Stuur je bestelling terug naar ons en bestel het gewenste artikel zelf in de shop.
WAT ALS HET ITEM DAT IK HEB ONTVANGEN DEFECT OF BESCHADIGD IS AANGEKOMEN?
Helaas kan het voorkomen dat je bestelling tijdens de verzending beschadigd raakt of dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. In dat geval vragen wij je om direct contact op te nemen via e-mail: orders@victorysportswear.nl. Het is ook nuttig om foto’s van de klacht te sturen. (Let op! Stuur het artikel nog niet terug, helaas kunnen we zonder foto geen passende oplossing voor je vinden). Onze klantenservice zal je bericht zo snel mogelijk verwerken en zoeken naar de beste oplossing.